اجتماعی و فرهنگی

پنج‌شنبه، آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات در ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان گفت: زمان ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود در این سامانه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت افزود: این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های ۱۴ شبه و ۲۳ شبه صورت می‌گیرد و و تا ۲۶ ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه کشی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام جزئیات سفر از قبیل تاریخ اعزام، نوع اعزام و قیمت آن در پایگاه مذکور آمده است، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام موقت برای قطعی کردن ثبت‌نام خود باید با آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های مجاز مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.


نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا