شورای شهر

حمایت از خانواده زندانیان در روز نسیم مهر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در جریان صدو پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به چهارم خرداد روز خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان اظهار داشت: در این روز پیروزی حزب‌الله لبنان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: پنجم خردادماه روز نسیم مهر نام‌گذاری شده است و در این روز حمایت خانواده زندانیان در دستور کار بخش‌های مختلف قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به هفتم خردادماه سالروز افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال ۵۹ و یک سال پس از انقلاب و با دستور حضرت امام خمینی(ره) نخستین مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که این روز را به همه نمایندگان و مردم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

چمران بیان داشت: مجلس در رأس همه امور است و موفقیت مجلس، موفقیت نظام و جمهوری اسلامی است.

به گزارش فارس در ادامه جلسه علی صابری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در حوزه فرهنگ‌سازی وظایفی را به عهده دارند، گفت: ما به عنوان حوزه مدیریت شهری وظایفی را در این بخش به عهده داریم.

وی با اشاره به اینکه بارها گفته‌ام و تأکید کرده‌ام که برخی از کلمات بار منفی را به همراه دارند، گفت: در حال حاضر از واژه تراکم‌فروشی در حوزه مدیریت شهری و حتی در محافل علمی استفاده می‌شود که این از جهت فرهنگی معنای درستی را ندارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، گفت: بنده جا دارد از تلاش‌های صورت گرفته از ریاست کمیسیون (سروری) برای برگزاری جلسات مستمر و دعوت از سایر اعضاء تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا