شورای شهر

طلایی: شورایاری ها در جهت اهداف شورای استانها گام بردارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و ریاست ستاد هماهنگی شورایاریها در اولین نشست توجیهی شورایاران محلات سیزده گانه منطقه ۱۲ به رشد کیفی در بحث علم و دانش و همچنین جوانگرایی در شورایاران جدید محلات این منطقه اشاره و عدد قابل توجه شورایاران ایثارگر را نسبت به تعداد کل ، قابل توجه  و آنرا از جمله برکات معنوی درمنطقه ۱۲ خواند.

وی در ادامه نقطه عملیاتی در تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی را رشد و جهش در دوره جدید شورایاری ها خواند و (نظم و انضباط ، انگیره کار ، کیفیت کار ، مدیریت زمان و اخلاص) را ۵ شاخه ی اصلی در دوره جدید شورایاریها برشمرد .

وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کار تشکیلاتی و آفت شناسی آن اشاره و افزود: با فرهنگ و تفکر جهادی ، اخلاص ، ایثار و از خودگذشتگی ، عشق به خدمت ، جسارت و شجاعت ، ورود به امور ناممکن ، امید به آینده ، خستگی ناپذیری ، کار بی منت ، خلاقیت و … باید از اعتبار و قداست شورایاریها صیانت و در جهت اهداف شورای استان ها گام برداریم .

وی در پایان ضمن تقدیر از شورایاران قبلی محلات سیزده گانه شهرداری منطقه ۱۲ و تبریک به شورایاران جدید ، از آنان خواست تا از ظرفیت شورایاران قبلی و تجارب و دانش آنها استفاده نموده و خدمت به مردم را سر منشاء فعالیت خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا