شورای شهر

تسریع در تعیین تکلیف تونل امیرکبیر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورا با اشاره به حادثه اتفاق افتاده برای چند تن از حریم بان‌های شهر، افزود: متاسفانه یکی از همکاران حریم بان ما در جریان حادثه‌ای که برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی پیش آمده بود مورد هجوم قرار می گیرد و در اقدامی شنیع به آتش کشیده می شود و فوت می کند.

 

وی افزود: متاسفانه وقاحت ، بی حیایی و تجری در جرم به حدی رسیده که منجر به اقدامات شبه تروریستی در مواجهه با حریم بان مرحوم شده است و من از مسئولان امر خواستارم این امر را با نهایت جدیت پیگیری کنند.

 

شاکری همچنین ادامه داد: از مسئولان شهرداری نیز می خواهم به خانواده این مرحوم رسیدگی کنند.

 

رییس کمیته عمران در ادامه اظهار داشت: یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که نباید گذاشت دوباره رسیدگی به موضوعات زمان بر و گسترده شود.

 

وی تصریح کرد: اخیرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع پیاده راه ۱۷ شهریور ورود پیدا کرده اند و من ضمن احترام به حق نمایندگی باید بگویم که نباید گذاشت موضوعات اینچنینی از دایره شورا خارج شود تا دیگران به آن ورود کنند.

 

شاکری همچنین در تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: این معاونت چه زمانی می خواهد تکلیف تونل امیر کبیر را مشخص کند؟ در حالی که تغییر مسیر این تونل نهایی شده و حتی مصوبه شورا را هم دارد همچنان دورنمایی کدر از این پروژه در پس دیدگان ما است.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه این پروژه آن قدر زمان‌بر شده که شاید بار دیگر شاهد ورود نمایندگان مجلس به آن باشیم که البته اگر این اتفاق افتاد جای گلگی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا