شورای شهر

رمزگشایی سروری از ترافیک شبانه تهران/نمایشگاه بین المللی دلیل قفل شدن پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: باید در زمان اذان هر کاری را که داریم کنار بگذاریم و به نماز بپردازیم ولی بعضی از جلسات ما به نماز می‌خورد ولی همچنان جلسات ادامه پیدا می‌کند لذا هیأت رئیسه مدیریت کند که با نماز، جلسه خاتمه یابد.

وی گفت: از خلق حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین از مسلمانان تشکر می‌کنم؛ این راهپیمایی عظمت و شکوه امت اسلامی را نشان داد و در اوج تهدیدها شکل گرفت.

سروری بیان داشت: شهرداری تهران خدمات خوبی را در ایام اربعین ارائه کرد و استانداری تهران نیز ۲ سال است که در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا می‌کند و خدماتی را ارائه می‌دهد.

سروری یادآور شد: در اربعین امسال نیز استانداری تهران در صحن حضرت زهرا(س)، ۵۰ هزار نفر را اسکان و خدمات لازم را ارائه داد لذا جا دارد از دولت و استانداری نیز به خاطر اقدامات صورت گرفته در اربعین تشکر کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری اظهار داشت: روز یکشنبه، شهر تهران از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب قفل شده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل قفل شدن ترافیک شمال شهر اختتامیه نمایگاه لوازم خانگی بوده است.

سروری بیان داشت: با وجود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب که به منظور برگزاری نمایشگاه‌ها ساخته شده است، باز هم دولت تأکید دارد تا در محل قدیم، مجوز برپایی نمایشگاه داده شود.

وی یادآور شد: از اول مهر تاکنون به دلیل آلودگی هوا شاهد تعطیلی چند روزه مدارس در تهران بوده‌ایم لذا دولت امروز را به عنوان بین‌التعطیلین تعطیل می‌کرد تا مردم چند روز از شهر خارج شوند و آلودگی هوا کاهش یابد نه اینکه در هفته بعد مجدداً به دلیل آلودگی هوا شاهد تعطیلی مجدد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا