اجتماعی و فرهنگی

پروژه مصلی به شهرداری واگذار شده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد باقر قالیباف در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه که امروز افتتاح شد اظهراداشت: براساس وعده‌ای که داده شده هر ساله و در هر فصلی نمایشگاه گل و گیاه برگزار می‌شود و نمایشگاه گل و گیاه در فصل بهار به صورت بین‌المللی است و برگزاری این نمایشگاه‌های در توسعه فرهنگ گل و گیاه بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه وضعیت شهر بهتر شده است و نگهداری گل‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: نمایشگاه گل و گیاه یکی از پر بیننده‌ترین نمایشگاه‌ها است که قطعاً در این ۵ شب مردم تا پاسی از شب مردم در بوستان گفت‌وگو حضور دارد قطعاً تاثیرات زیادی بر روح و روان آنها خواهد داشت.

قالیباف در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره وضعیت هتل اسپیناس گفت: بررسی‌های لازم انجام شده است و مشخص شده در هتل اسپیناس تخلفی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پروژه مصلی به شهرداری تهران واگذار نشده است و یا اینکه نیروهای خدماتی شهرداری در این پروژه در حال حاضر حضور دارند، اظهارداشت: هر دوی این موضوعات را تکذیب می‌کنم. مطالعات پروژه مصلی در شهرداری تهران ادامه دارد.

قالیباف درباره واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران افزود: این موضوع مصوبه شورای شهر را دارد و شهرداری به دنبال آن نیست که پارک پردیسان را در اختیار بگیرد بلکه شورای شهر و شهرداری می‌خواهند این فضا را برای استفاده عمومی محیا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا