ورزشی

تلاش می‌کنیم استقلال هم سهمیه بگیرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علیرضا منصوریان قبل از دیدار مقابل صبای قم در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: به انتهای لیگ رسیدیم و دو بازی سرنوشت‌ساز در پیش داریم. دیدار فردا مقابل صبای قم که هدایت آن بر عهده مهدی تارتار است از بازی مقابل تراکتورسازی مهم‌تر است.

وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی برای‌مان حیاتی است. بازی‌ها بسیار فشرده شده و در سه جبهه می‌جنگیم. با علاقه فراوان پرچم ایران را زمین نگذاشتیم و در آسیا از نام ایران دفاع می‌کنیم.

منصوریان گفت: نفت مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌رود و این دیدار بسیار حساس است. دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی با مسابقه ما مقابل صبا هم اهمیت زیادی دارد. خیلی از کسانی که تیم ما را دوست دارند در منزل‌هایشان بازی را نگاه می‌کنند. برای دفاع از اعتبار تیم و جوان‌هایمان باید قوی کار کنیم. در نظرسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد ما هواداران زیادی نداریم که پشتمان باشند در نظرسنجی ۹۰ فکر نمی‌کردیم بالاتر از دو تیم دیگر قرار بگیریم، امیدوارم برنامه ۹۰ الگوی ما قرار بگیرد و با همین پشتوانه بتوانیم تلاش بیشتری کنیم و قهرمان شویم.

سرمربی نفت تهران در ارتباط با دیدارهای حساسی که پیش رو دارند، عنوان کرد: در سه جبهه به طور مستقیم وارد جنگ شدیم. پیشکسوتانی که به من مشاوره می‌دهند پیشنهادی به ما دادند که طی آن خواستار این شدند که یکی از جام‌ها را رها کنیم و تمرکزمان را روی دو جام دیگر بگذاریم. وقتی انگیزه بازیکنان جوان و تلاش کادر فنی را می‌بینم در مسابقات پیش رو اولویت‌بندی کردیم. اولویت اول ما پرچم ایران و لیگ قهرمانان آسیا است ، در اولویت دوم فینال جام حذفی را داشتیم و اولویت آخر ما هم لیگ برتر بود. در آسیا با حریف قدرتمند عربستانی بازی داریم. سرمربی العین به ما گفت با تمام توان مقابل شما بازی کردیم تا به تیم عربستانی نخورید. در لیگ زمان‌بندی مسابقات به ما آسیب زده است. خیلی از تیم‌ها در ۲۴ روز سه بازی می‌کنند اما ما در همین مدت ۵ الی ۶ بازی کردیم. در فینال جام حذفی قبل از ۱۲ خرداد بازی نمی‌کنیم. حریف‌مان در فینال جام حذفی می‌خواهد با یک نفت قوی بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا فینال جام حذفی ۱۱ خرداد است عنوان کرد: هنوز چیز قطعی به ما اعلام نشده است. ما خواستیم زمان کافی برای ریکاوری تیم را بدهند. اگر می‌دانستیم قرار است برنامه اینطور باشد خودمان را در مرحله گروهی از مسابقات خارج می‌‌کردیم.

سرمربی نفت تهران در ادامه گفت: تنها باری را که بازنده شدیم ولی پس از آن خوشحال بودیم مقابل العین باختیم اما به مرحله بعد صعود کردیم. از الشباب عربستان که قدرتمندانه بازی کرد تشکر می‌کنم. از باشگاه هم خواستم نامه‌ای به باشگاه آنها بفرستد به خاطر اینکه بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کرده است. مقابل العین تلاش زیادی کردیم ولی آنها بازیکنان قدرتمندی مثل ژیان داشتند. دوست ندارم باخت ما مقابل العین و صعود به مرحله بعد مورد تمسخر قرار بگیرد. این نکته را به دوست گزارشگرمان پیمان یوسفی می‌گویم.

منصوریان در مورد اینکه آیا می‌خواهد در فینال جام حذفی قهرمان شود تا استقلال راهی آسیا شود، اظهار داشت: من همیشه اعتقاد داشتم یکی از تیم‌های آسیا یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس باشد. شما دیدید که در دو بازی پرسپولیس در آسیا ۲۰۰ هزار هوادار آمد.اگر استقلال بتواند در دو بازی پیش روی خود سربلند و پیروز باشد با ذکر این نکته که اولویت من برای رسیدن به موفقیت نفت تهران است تلاش می کنیم که استقلال هم بتواند به عنوان تیم چهارم مجوز حضور در آسیا را بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا