اجتماعی و فرهنگی

کاهش ۱۳ درصدی سرقت در تهران بزرگ

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار حسین ساجد‌ی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری خود با خبرنگاران به قول پلیس در سال ۹۳، اشاره و اظهار داشت: در سال ۹۳ به مردم عزیز قول دادیم که سرقت را در تهران بزرگ تثبیت کنیم که تا پایان سال ۹۳، این اتفاق افتاد و خوشبختانه سرقت را تثبیت کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۱۳ درصد کاهش در حوزه سرقت را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال این آمار را حفظ کرده و حتی به وضعیت مطلوب‌تری دست یابیم.

وی به برنامه‌های سال ۹۴، پرداخت و گفت: میزان عملیات‌های پلیس در برخورد با سارقین و اراذل و اوباش افزایش داشته و افزایش خواهد داشت و ما طرح امنیت محله‌نگر را به جد دنبال خواهیم کرد چرا که مطالبه مردم است که چه حوزه برخورد با قاچاقچیان، چه در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و همچنین در برخورد با هنجارشکنان و مزاحمین نوامیس مردم و سارقان خرد و سارقان باندی.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ به بازسازی صحنه سرقت دستگیرشدگان امروز تهران پرداخت و گفت: با تلاش مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ و به خصوص پلیس آگاهی بازار در کمتر از ۳۶ ساعت این سارقان دستگیر شدند.

وی میزان سرقت این سارقان دستگیر شده را ۶ مغازه عنوان کرد و افزود: این افراد سه مغازه را سرقت کرده بودند و قفل‌های سه مغازه دیگر را شکسته بودند که دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا تعداد دستگیر شدگان را ۵ نفر عنوان کردو  ادامه داد: این سارقان بعضا در محدوده بازار مشغول به کار بودند و به سرقت از مغازه‌هایی که می‌دانستند گاوصندوق دارند دست زده بودند.

وی در پاسخ به پرسش فارس چند نفر از دستگیرشدگان را سابقه‌دار معرفی و خاطر نشان کرد: در درگیری مسلحانه که برای دستگیری این افراد به وقوع پیوست یکی از سارقان مورد هدف گلوله قرار گرفت و مصدوم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا