ورزشی

از اروپا و آسیا پیشنهاد دارم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا قوچان نژاد پس از انتخابش به عنوان بازیکن سال خراسان رضوی اظهار کرد: در باشگاه الوکره که قرارداد چهار ماهه بسته بودم خیلی از من راضی بودند ولی برای ادامه کار و قراردادم باید به انگلیس برگردم و ببینم شرایط به چه صورت خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی از کشورهای اروپایی و آسیایی دارم اما مقصد و تیم بعدی‌ام اصلا مشخص نیست و اینکه بخواهم بگویم به کدام تیم می‌روم واقعا دست خدا است.

 

مهاجم تیم ملی همچنین درباره ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی ایران ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام بازیکنان تیم ملی از رفتن کی‌روش واقعا ناراحت بودند و اکنون از ماندن و ادامه همکاری او همه تیم بسیار خوشحال هستند و این اتفاق بسیار خوبی است.

 

قوچان‌نژاد ادامه داد: کی‌روش تاکنون نیز زحمات بسیار زیادی برای تیم ملی کشیده است و علاوه بر بازیکنان خوشبختانه تمام مردم نیز از عملکرد کی‌روش راضی بوده‌اند.

 

وی گفت: از اینکه جواد نکونام نیز به عنوان دستیار کی‌روش با تیم ملی همکاری می‌کند بسیار خوشحالیم و او مثل برادر من است و مطمئنم که با توجه به چیزهای بسیاری که در این مدت از کی‌ر‌وش آموخته است قطعا در آینده نیز به تیم کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا