اجتماعی و فرهنگی

کاهش کیفیت هوای جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی روز آینده بارش ابتدا در سواحل شمالی کشور تداوم داشته و به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

روز دوشنبه عمده بارش‌ها به استا‌ن‌های واقع در شرق سواحل خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

‌روز یکشنبه جاری افزایش سرعت وزش باد شرقی سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، استان مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان می‌شود.

روز یکشنبه بعدازظهر رگبار پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب فارس و بعدازظهر دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و استان فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده دریای عمان و دریای خزر مواج خواهند بود، همچنین تا ظهر روز آینده، غرب خلیج فارس نیز مواج است.

آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز دوشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۸ و ۲۸ درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با دمای ۴۷ درجه بالای صفر و پس از آن بوشهر و قم با دمای ۴۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور و اردبیل با دمای ۱۱ درجه بالای صفر و زنجان با دمای ۱۶ درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا