شورای شهر

گزارش سال ٩٢ حسابرسی شرکتهای شهرداری هفته آینده به شورا ارائه می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علیرضا دبیر در این خصوص توضیح داد: گزارش سال ٩٢ حسابرس منتخب شورا به همراه دفاعیه مکتوب درباره بندهای گزارش حسابرس با حضور مدیرکل اداره امور مجامع سازمان ها و شرکتهای تابعه شهرداری، مدیر کل برنامه و بودجه و مدیر کل حسابرسی شهرداری تهران در دفتر تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

وی اضافه کرد: طی جلساتی که از ساعات اولیه صبح امروز به صورت پیوسته برگزار شد؛ حسابرس منتخب شورا ایرادات دیده شده در حسابهای سال ٩٢ شرکتهای شهرداری تهران را مطرح کرد و مدیران عامل این شرکتها به ابهامات مطرح شده پاسخ دادند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسات را مربوط به بدهی دولت به شرکت مترو دانست و گفت: از آنجایی که برای وصول مطالبات شرکت مترو از دولت به بندهای حسابرسی مربوط به میزلن این بدهی نیاز است، مقرر شد حسابرس منتخب شورا با همکاری شرکت مترو میزان دقیق طلبهای سنولتی مترو از دولت را محاسبه کند و در گزارش نهایی حسابرسی سال ٩٢ شرکتهای شهرداری تهران درج نماید.
به گفته علیرضا دبیر در پایان این جلسات مقرر شد مستندات لازم برای رفع ایرادات مطرح شده به منظور تهیه گزارش نهایی حسابرسی سال ٩٢ شهرداری تهران در اختیار حسابرس منتخب شورا قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا