شورای شهر

دنیامالی: جلسات شورای شهر کافی نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیامالی در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جلسات یکشنبه و سه‌شنبه شورای اسلامی شهر تهران کفاف مصوبات و برنامه‌های شهر تهران را نمی‌دهد و باید یک روز دیگر نیز به جلسات شورای شهر اضافه شود.

چرا که طرح‌ها و لوایح می‌ماند و عملاً زمان کافی برای مطرح کردن آنها در صحن در طول هفته نداریم.

وی با اشاره به این که این ۳ ساعت برای شورای شهر کیفیتی ندارد گفت: طرح‌ها و لوایح شهر تهران باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد بنابراین باید زمان حضور نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران طولانی‌تر شود.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید برای بررسی بعضی از لوایح جلسات فوق‌العاده بگذاریم.

* در نوسازی جدید گذر حضرتی در شهر ری از بین می‌رود

در ادامه احمد مسجدجامعی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: در شهر ری از هاشم‌آباد تا امام‌زاده حمزه مسیری وجود دارد که به آن گذر حضرتی گفته می‌شود و این مسیر را اهالی قدیمی ری به این نام گذاشته‌اند و در این نوسازی اخیر گذر حضرتی از بین می‌رود لذا تقاضا می شود از معماری اسلامی در این شهر دفاع شود و حداقل به اصول آن پایبند باشیم.

وی ادامه داد: مهندسین مشاور یکسری الزامات را رعایت کنند.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درباره بازار حضرتی و سایر مکان‌هایی که قدمت زیادی دارند و به عنوان معماری اسلامی از آنها نام برده می‌شود باید در جهت حفظ آن بیشتر تلاش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا