شورای شهر

تخریب علاء الدین نیمه تمام ماند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد سالاری با تاکید بر این موضوع که برداشتن یک تیغه به معنی تخریب نیست، گفت: شهرداری باید کل طبقه را تخریب کند، این طبقه بدون مجوز ساخته شده است.

سالاری با بیان اینکه کار شهرداری برای علاالدین بسیار خوب بود و یک کار جهادی انجام شد، گفت: ولی کار نیمه‌تمام باقی مانده است و باید هرچه سریعتر این طبقه تخریب شود.

وی با اشاره به اینکه تخریب طبقه هفتم علاالدین رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ را دارد، گفت: با توجه به آراء موجود باید تخریب صورت گیرد و هنوز این امر انجام نشده است.

سالاری گفت: تمایل داریم شهرداری که کار جهادی و بسترسازی لازم را انجام داده هرچه سریعتر این طبقه را جمع‌آوری کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر افزود: البته ما هم شنیده‌ایم ولی سندی ندیده‌ایم، گفته‌اند که یک توافقات نصفه نیمه‌ای شهردار قبلی منطقه با مالک انجام داده.

وی ادامه داد: در توافق اولیه شروطی بین شهرداری و مالک انجام شده ولی مالک شروط را که یکی از آنها تامین پارکینگ بوده انجام نداده است.

سالاری افزود: شورا به دنبال این است که هرچه سریعتر این طبقه تخریب شود و به هیچ وجه به شهرداری اجازه توافق با مالک را نمی‌دهد البته شهردار تهران هم در مذاکراتی که با شورا داشته گفته که با مالک توافق نمی‌کنیم و باید این طبقه تخریب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا