شورای شهر

انتقاد اعضای شورا به ساخت‌و سازهای غیرمجاز شهرداری در پارک شقایق

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی در جریان یکصدو چهل و چهارمین شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیر خود از رود دره در مجاورت اوین درکه در منطقه ۲ اظهار داشت: تعدادی از ساکنان این منطقه شکایاتی را در خصوص مشکلات به وجود آمده در منطقه ۲ داشتند که بنا به بررسی شکایات بنده در این من حاضر شدم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهردای منطقه ۲ کار قابل تقدیری را در این مطنقه آغاز کرده است چرا که اقدام به خرید واحدهای مسکونی در این منطقه نموده است به طوری که این جاها بدون سند و مجوز در سال‌های گذشته (۴۰-۳۰) سال پیش ساخته شده است.

حقانی اظهار امیدواری کرد شهرداری تهران در خرید زمین‌ها و واحدهای مسکونی حمایتی را از ساکنان منطقه داشته باشد و در قبال این زمین‌ها، واحدهایی را در اختیار این خانوهدهژ ها قرار دهد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان گفت: اگر چه اقدام شهرداری در تخریب این واحدها در کنار رود دره قابل تقدیر است اما شهرداری منطقه خودش در همین  منطقه اقدام به ساخت و ساز نموده است.

حقانی با بیان اینکه بخشی از پارک شقایق به تصرف شهرداری درآمده است گفت: در حال حاضر در این بخش از فضای سبز شاهد ساخت و ساز از سوی شهرداری هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا