ورزشی

درباره تیم امید صحبتی با من نشده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وحید شمسایی درباره‌ی جلسه هیات مدیره باشگاه تاسیسات دریایی، گفت: جلسه‌ای با حضور آقای رحیمی روابط عمومی کل شرکت، آقای حسینی رییس هیات مدیره و آقای حلاجی برگزار شد که ریز کار‌های بودجه و بررسی جذب بازیکن در دستور کار بود که قرار شد در ۲۵ یا ۲۶ فروردین در هیات مدیره کل این موضوع را بررسی کنیم و بعد از آن کارهای مربوط به بازیکن و غیره را انجام دهیم.

وی در پاسخ به اینکه تا به حال با بازیکن و مربیانی هم صحبت داشته است، اظهار کرد: با چند بازیکن صحبت‌هایی داشته‌ام ولی با توجه به اینکه بودجه ما قطعی نشده بود کار‌های نهایی را انجام ندادیم ولی آقای دکتر دهقان قول مساعد داده‌اند که بازیکنانی را جذب کنیم.

شمسایی در رابطه با حضور رضا حیدریان در تیم تاسیسات، گفت: رضا اسطوره و بزرگ من است. به او گفته‌ام که تحت هر عنوانی که می خواهد به تاسیسات بیاید. تبریک عید را به او گفته‌ام ولی منتظر هستم که حضوری با او صحبت کنم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند که تاسیسات در جام باشگاه‌ها موفق‌ شود.

مربی- بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رابطه با تشکیل ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: تمام تمرکز من بر روی کار‌های فنی است و اگر بخواهم من هم عضو این ستاد باشم از صورت مساله دور می‌مانم. من که نمی‌توانم بیفتم دنبال کار‌های اسپانسر و حق پخش و دوستان باید هر چه سریعتر این موضوع را برطرف کنند. از نظر من موفقیت تیم مهم است و امیدوارم با کمک‌های فدراسیون و مربیان لیگ در این تورنمنت سر بلند باشیم.

شمسایی در پاسخ به اینکه آیا حضورش در تاسیسات قطعی شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم با دبیر قراردادی داشتم ولی مشکلاتی پیش آمد که نتوانستم ادامه دهم. امسال هم یک سال دیگر قرارداد دارم و تا ۲۵ فروردین موضوع ماندنم مشخص می شود. همشه سعی کرده‌ام که بهترین تصمیم را بگیرم.

مربی-بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در پاسخ به اینکه شائبه‌هایی به وجود‌ آمده است که بعد ازقهرمانی‌اش در جام باشگاه‌های آسیا وی به سمت سرمربیگری تیم ملی می‌رسد، اضافه کرد: این صحبت‌ها در حد حرف است و آدمی‌زاد از فردای خودش خبر ندارد. دنبال کاری هستم که در آنجا بهترین کار را انجام دهم و انشاالله که در تاسیسات هم موفق باشم.

وی درباره اینکه رییس کمیته فوتسال گفته است که او در سال ۲۰۱۷ سرمربی تیم امید می ‌شود، افزود: الان تیم ملی ما تیم تاسیسات دریایی است و هیچ صحبتی با من نشده است. هیچ کس به من چیزی نگفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا