شورای شهر

هیچگونه نظارتی بر روی تاکسی‌ها وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اسماعیل دوستی در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: امسال شاهد هدیه ۱۴۰۰ هکتاری جنگل یاس از سوی مقام معظم رهبری به شهروندان بودیم و از سوی دیگر نیز شاهد پیروزی اقتدارمندانه و عزتمندانه تیم هسته‌ای در مذاکرات لوزان بوده‌ایم که جا دارد از مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و تیم هسته‌ای تشکر کنیم.

وی ضمن تذکر به مسئولان همراه اول اظهار داشت: اخیراً‌ بعضی از دوستان ما در همراه اول در یکی از رسانه‌ها مطرح کردند که شهرداری در جمع‌آوری دکل مخابرات خیانت کرده است و این در صورتی است که شهر تهران نسبت به حقوق شهروندی حساس و اهمیت ویژه‌ای قائل است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیراً‌ نیز توماری از سوی منطقه گیشا به بنده داده شد که بنده نیز آن را در اختیار مخابرات برای بررسی‌های بیشتر قرار دادم که همراه اول نسبت به حل معضل این منطقه اقدام کرد.

دوستی ضمن تذکر به همراه اول افزود: شهر صاحب دارد و قطعا از حقوق شهروندی و تمامی ابعاد و زمینه‌ها حمایت می‌کنیم.

وی در تذکر دیگری به سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: بنده در سفری که به شیراز در ایام عید داشتم در سه مسیر تاکسی مورد نظر کنترل می‌شد تا کرایه بیش از حد دریافت نکند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده به آقای مظفر رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرده‌ام که هیچ نظارتی بر روی تاکسی‌ها وجود ندارد و تاکسیرانی‌ها از نظارت خوبی برخوردار نیستند و همکاران ما در سازمان تاکسیرانی باید به فکر سازماندهی وضع موجود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا