شورای شهر

اگر جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم استعفا می‌دادم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور و در اعتراض به تجاوز به دو نوجوان ایرانی در حج عمره، اظهارداشت: به عنوان یک معلم دانشگاهی بهتر است از حقوق شهروندان و خانواده‌ای که اتفاق نادری در سفر عمره برای آنها رخ داده دفاع کنیم. آنها در سرزمین وحی و توسط خبیثان که ۳۰ سال پیش دستشان به خون مسلمانان منطقه آلوده بوده و از صدام حمایت می‌کردند و ۵۰۰ زائر بیت‌الله الحرام را کشتند هم‌اکنون نیز به دو نوجوان تجاوز کرده‌اند.

وی افزود: اگر به جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم از این بی تدبیری استعفا می‌دادم. در حال حاضر وزارت خارجه کجاست؟ که این مسئله را پیگیری کند و انقدر این خباثت بالا است که از هرگونه اقدام دولت در این زمینه حمایت می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز نیز دانشجویان دانشگاه امیرکبیر قصد داشتند مقابل شورای شهر انزجار خود را اعلام کنند که البته به مقابل مجلس رفتند.

شاکری افزود: در ذهن هیچ بشری نمی‌گنجد که به خسارت جبران ناپذیری این‌چنینی دچار شود و از وزارت خارجه، وزارت کشور، سازمان حج و زیارت تقاضا می‌کنیم تا با تدابیر صورت گرفته حکومت کشور عربستان رسماً از ملت ایران عذرخواهی کند.

وی افزود: مامور حاکمیتی چطور به خود اجازه می‌دهد این اقدام را در هنگام گذر کاروان زیارتی به تهران انجام دهد.

شاکری تاکید کرد: این قضیه نباید به آسانی از دستور کار سازمان حج و زیارت و دولت خارج شود. حتماً وصیت حضرت امام را فراموش نکرده‌ایم که از هرچه بگذریم از خباثت نمی‌گذریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا