ورزشی

برنامه کی روش و تیم ملی تا جام جهانی روسیه

به گزارش شورا‌آنلاین، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر توگو اظهار کرد: اردوی دیگری در راه آماده سازی جام جهانی آغاز شده است. تا بازی آغازین جام جهانی چهار اردو خواهیم داشت و شش بازی دوستانه انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: در مرحله پایانی، اردوی ما بلند مدت خواهد بود و ما در همان اردو دو، سه بازی انجام می‌دهیم. اگر سوالی مطرح می‌شود که چرا توگو را انتخاب کردیم، به این خاطر است که به احتمال زیاد در جام جهانی با یک تیم آفریقایی دیدار می‌کنیم و بازی با توگو ما را برای دیدار با رقبای آفریقایی آماده می‌کند.

کی‌روش تاکید کرد: بازی با روسیه بازی افتخار بزرگی برای ما است. افتخار بزرگی است که مقابل میزبان جام جهانی بازی کنیم. باید ثابت کنیم که چرا توانستیم به عنوان دومین تیم، صعودمان به جام جهانی را مسجل کنیم و باید نشان دهیم که چرا تیم برتر آسیا هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: امیدواریم که هم شما و هم سایر دوستان در این مدت حمایت‌های لازم از تیم ملی را انجام دهید. سعی کنید شرایط تیم ملی را ارتقا دهید. شرایط مهم داریم. تیم ملی فوتبال ایران فرصتی را دارد که افتخار و سربلندی را برای ایران رقم بزند. هیچ تیم دیگری نتوانسته این افتخار را برای ما رقم بزند. تا جولای ۲۰۱۸ تنها تیم ملی ایران فرصت دارد تا با کسب افتخار باعث غرور و سربلندی ایران شود. هوادران، رسانه‌ها و دولت محترم این فرصت را دارند که به تیم ملی ایران کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا