شورای شهر

پیش‌بینی ۱۷۵۰ شعبه اخذ رأی در محلات/ آغاز رأی‌گیری؛ ۸ صبح جمعه ۲۲ اسفند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امیر فاضل الهیان، با اشاره به آخرین اقدامات هیأت اجرایی و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها جهت برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه تعامل خوبی فی مابین سایر دستگاه‌های اجرایی و قانونی از جمله استانداری، فرمانداری، مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و هیأت اجرایی و نظارت وجود دارد.

الهیان بیان داشت: با توجه به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند ماه سال جاری، ۱۷۵۰ شعبه اخذ رأی در سطح محلات برای روز رأی‌گیری پیش‌بینی شده است.

سخنگوی ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها ادامه داد: در هر محله ۵ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است و کار به گونه‌ای تقسیم‌بندی شده است که ساکنین در هر محله دسترسی آسان به شعب اخذ رأی در محلات داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر از ۱۳ هزار و ۸۱۵ نفر ثبت‌نام شده در سایت شورایاری‌ها، تعداد قابل توجهی از این افراد توسط هیأت نظارت تأیید شده است.

الهیان در خصوص تخلفات کاندیداها در زمان تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم پیش‌بینی شده است و چنانچه تخلفاتی مغایر با آیین‌نامه و مقررات تبلیغات شورایاری‌ها باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا