ورزشی

نمی‌توانیم هفته بیست‌وسوم لیگ را لغو کنیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامرضا بهروان در رابطه با اینکه آیا قصد دارد زمان دیدار نفت تهران و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر را تغییر دهند عنوان کرد: با وجود اینکه نفت تهران حدود ۴ بازیکن در تیم ملی امید دارد آنها با برگزاری بازی در همان موعد قبلی موافقت کردند و برنامه تغییری نخواهد کرد. متاسفانه باز هم دوستان ما در استقلال عجله کردند و خیلی زود به انجام مصاحبه و انتقاد پرداختند.

وی در ادامه در رابطه با ناراحتی حبیب کاشانی از عدم تغییر برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم هفته بیست و سوم را برگزار نکنیم. کاشانی بزرگ و عزیز ما است. از او به خاطر زحماتی که در تیم ملی امید می‌کشد تشکر می‌کنم اما اگر به تقویم سالیانه ما نگاه کنید امکان تغییر زمان مسابقات وجود ندارد. تلاش ما این است که دیدار تیم‌هایی که سه بازیکن در تیم ملی امید دارند را عقب بیندازیم و با جابه جایی که انجام می‌دهیم این شرایط را فراهم کنیم. زمانی که برنامه لیگ ریخته می‌شد تیم ملی امیدی نبود و حالا هم برنامه آنها دائم تغییر می‌کند. نباید انتظار داشته باشند که ما هفته سوم را برگزار نکنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان باید در اختیار تیم امید قرار بگیرند. طبق دستور علی کفاشیان شما دیدید که به باشگاه نفت آبادان اجازه ندادیم از بازیکنی که در اختیار تیم امید قرار نگرفته بود استفاده کنند. هیچ راهکاری در این رابطه وجود ندارد. نمی‌توانیم هفته بیست و سوم را در مقطع زمانی دیگری برگزار کنیم. 

بهروان در پایان گفت: سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا سه بازیکن در تیم ملی امید دارند. ما تلاش می‌کنیم بازی آنها را جابه جا کنیم و در مقطع زمانی دیگری انجام دهیم. در همین راستا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است و باید شرایط بازگشت این بازیکنان در زمان بازی‌هایشان هم فراهم کنیم. به هر حال باید تمامی جوانب را سنجید و یک همکاری متقابل داشت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا