اجتماعی و فرهنگی

بتن ریزی سازه جدید پل ستارخان ظرف هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حسن وساق ، مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب پیشرفت عملیات آرماتوربندی، سازه فلزی اضافه شده به عرشه پل ستارخان ظرف هفته جاری آماده اجرای عملیات بتن ریزی می شود.

وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این پروژه، از اتمام عملیات تعویض نئوپرن های پل میانی(پل قدیم ستارخان) خبر داد و افزود: قطعات بتنی تکمیل کننده نما در شیبراهه های پل ستارخان نیز نصب شده اند.

وی با بیان آنکه مجموعه اقدامات باقی مانده تا مرحله اجرای روکش آسفالت همچنان نیازمند اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله در محل تقاطع با خیابان ستارخان است، از شهروندان تهرانی خواست در  فاصله ساعات ۲۳ تا ۵ بامداد از مسیرهای جایگزین ترافیکی تردد کنند.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنین با اعلام آغاز عملیات اصلاح هندسی در ضلع جنوب غربی پروژه، از مسدود شدن ورودی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله به بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: این محدودیت ترافیکی تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت.

گفتنی است با اجرای پروژه تعریض درجای پل ستارخان، عرض ۸ متری هریک از مسیرهای این پل سواره رو به ۱۱ متر افزایش می یابد و در نتیجه شرایط برخورداری از ۳ خط عبوری در هر باند فراهم خواهد شد. پیشرفت پروژه تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان درحال حاضر به مرز ۸۰ درصد رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا