اجتماعی و فرهنگی

اجرای ۴۰ حکم قطعی در منطقه سنگان توسط شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بامداد امروز با حضور عوامل شهرداری تهران، شرکت حریم‌بان نیروی انتظامی و عوامل قوه قضائیه در منطقه سنگان «بالا، پائین و وسط» 40 واحد مسکونی و تجاری تخریب شدند.

بر اساس این گزارش طی ماه‌های اخیر شهرداری تهران با پیگیری دستگاه قضا، معاونت دادستان برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه سنگان اقدامات لازم را انجام و در این زمینه دستورات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

بنابر دستور شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی طبیعی که به ریاست معاون دادستان جلسه‌ای تشکیل شد، موضوع برخورد با تخلفات غیرمجاز توسط شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت و در نهایت برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه سنگان به عهده شهرداری تهران گذاشته شد. پس از بررسی‌های انجام شده و ارائه اسناد و مدارک از سوی شهرداری تهران، قوه قضائیه در نهایت دستور به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه سنگان را صادر و در نهایت بامداد امروز و با حضور عوامل شهردای این واحدهای مسکونی و تجاری تخریب شدند.

تخریب واحدهای مسکونی با هماهنگی دستگاه‌‌های مختلف از جمله شهرداری تهران، قوه قضائیه، ناجا، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین سازمان آب و با محوریت شهرداری تهران بوده است.

تخریب این واحدهای مسکونی درحالی از سوی شهرداری تهران بامداد امروز انجام شد که عوامل اجرایی با رعایت اخلاق و رفتار اسلامی و توجه به آموزش‌های دیده شده اقدام به اجرای قانون نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا