شورای شهر

انتقاد عضو شورا از ضیافت شام شهرداری برای نمایندگان مجلس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامرضا انصاری در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: اقدام شهرداری در راستای پلمب سازمان صنعت، معدن و تجارت کار درستی نبود و باید مشکلات دستگاه‌ها به صورت تعاملی حل شود.

وی افزود: با تخلف‌های شهری از جمله بازار فردوسی و پاساژ علاءالدین باید در زمان خودش برخورد شود که نشد ولی هم اکنون نیز از اقدام شهرداری برای برخورد با این تخلف‌ها حمایت می‌کنیم.

انصاری گفت: با عدم تعامل با دولت در برنامه ششم توسعه شهرداری در وضعیت بدی قرار گرفته است و از مقابله با دولت نتیجه آن وضعیت فعلی می‌شود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تدوین برنامه ششم شهرداری‌ها با ضرر و زیان مواجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به اقدامات سیاسی‌کاری در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های سیاسی کار حق و مسلمی است ولی باید خارج از محدوده کاری شهرداری، حزب و فعالیت سیاسی داشته باشیم.

وی افزود: اخیراً شهردار تهران با نمایندگان مجلس ضیافتی در برج میلاد برگزار کرده است که ما از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم. اگر مخارج برگزاری این مراسم از پول شخصی بوده که هیچ در غیر این صورت اگر از محل اعتبارات شهرداری تهران خرج شده است مشخص کنند در کدام بودجه این مخارج لحاظ شده است.

انصاری افزود: شهردار تهران دو مرحله وقت خود را در مسائل سیاسی آزموده است و برای سومین بار قصد انجام این اقدام را دارند. خواهش ما این است که همانند وقتی که از نیروی انتظامی استعفا دادند و به شهرداری آمدند اگر برای فعالیت‌های سیاسی برنامه‌ای دارند از شهرداری استعفا بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بدهی‌های بسیار به پیمانکاران، فروش بانک شهر که زلزله آن آغاز شده است و دیگر موارد در شهرداری تهران مطرح است که بهتر است شهردار وقت خود را برای ساماندهی این مسائل بگذارد.

وی افزود: با انتخابات اخیر مجلس مردم خواسته خود را عنوان کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا