شورای شهر

احتمال برگزاری دو مرحله‌ای انتخابات شورایاری‌ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا تقی‌پور با اشاره به برگزاری جلسات ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و هیأت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها و همچنین اعضای شورای شهر تهران، اظهارداشت: طی جلسات گذشته اعضاء به جمع‌بندی‌هایی درخصوص برگزاری انتخابات رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: اعضای هیأت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها و همچنین ستاد هماهنگی شورایاری‌ها به همراه رئیس شورای شهر تهران جلساتی با مسئولان وزارت کشور، استانداری و فرمانداری برگزار کرده است که در این جلسه تمامی اعضا بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تاکید داشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه احتمال دارد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها به صورت دو مرحله‌ای برگزار شود، گفت: یکی از پیشنهادات جهت برگزاری انتخابات به صورت دو مرحله‌ای در زمان‌های پانزدهم و بیست و چهارم اسفند است.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: این پیشنهاد به دلیل حضور حداکثری شهروندان در انتخابات گرفته شده است که به زودی این موضوع در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مسئول مطرح خواهد شد و چنانچه مورد موافقت قرار گیرد احتمال برگزاری انتخابات به صورت دو مرحله‌ای و منطقه‌ای وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا