شورای شهر

پیشنهاد دنیامالی در خصوص تشکیل سازمان محیط زیست در شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیامالی در جریان یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران خطاب به چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: طبق قوانین و مقررات باید بودجه در جلسه امروز در دستورکار قرار می‌گرفت چرا که ما زمان اندکی تا پایان سال و زمان تصویب بودجه شهرداری داریم.

وی اظهار داشت: با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان سال پیشنهاد می‌کنم که در جلسات بعدی شورا، لایحه بودجه در دستورکار قرار گیرد تا مورد بررسی و درنهایت تصویب شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه براساس نظرات دانشمندان و پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی آنها، سال ۲۰۵۰ مشکلات زیست‌محیطی در دنیا ۱۰ برابر می‌شود، گفت: آلودگی‌هایی که در حوزه صنعتی، بحران جمعیتی جهانی و بحث‌های زیست‌محیطی، نگرانی‌های عنوان‌شده از سوی دانشمندان است که البته این نگرانی‌ها در شهرهای بزرگ تشدیدتر می‌شود.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در آینده و در شهر تهران با آن روبه‌رو خواهیم بود، در بحث زیست‌محیطی و مشکلات مربوط به آن است که با توجه به آسیب‌هایی که داریم و پیش‌رو خواهیم داشت، باید توجه ویژه‌ای را به شهر تهران داشته باشیم.

دنیامالی، آلودگی‌های صوتی، هوا، آب و ریزگردها را از جمله مشکلات فعلی و آینده شهر تهران دانست و گفت: بایستی دنبال راهکارها باشیم. وی افزود: با توجه به اهمیت زیست‌محیطی باید اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام داد و بنده پیشنهاد می‌کنم که مدیریت شهری اقدام به تشکیل سازمان محیط زیست شهری کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل استان تهران در ادامه به برخی از بندهای لایحه بودجه ۹۴ شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در برخی از بندها شاهد اختلاف‌نظر هستیم که امیدواریم هر چه زودتر و با تشکیل کمیسیون تلفیق به جمع‌بندی‌های لازم برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا