مدیریت شهری

شناسایی دستفروشان در ۲۰ نقطه شهر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالقاسم چیذری گفت: خوشبختانه طرح انضباط شهری در معابر بازار تهران « حدفاصل چهارراه گلوبندک تا چهارراه سیروس » به صورت هدفمند و منظم در حال اجراست و همه روزه شاهد تقدیر و تشکر کسبه و شهروندانی که از این محدوده گذر می‌کنند هستیم.

 

وی افزود: تمیز دادن بساط گستران نیازمند از سودجو و همچنین اجرای طرح انضباط شهری فوق به بهترین نحو ممکن از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و برای تحقق این مهم تمام امکاناتمان را بسیج کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: با یک کار میدانی و اطلاعاتی دقیق بیش از بیست محدوده در شهر تهران که دارای آلودگی معبر می‌باشند را شناسایی کرده‌ایم و برای تک تک این نقاط برنامه خاص داریم.

 

چیذری افزود: پس از اتمام این طرح، دیگر بساط گستران سودجو در هیچ نقطه از شهر تهران جایی نخواهند داشت.

 

وی با تشکر از یگان حفاظت شهرداری تهران و نیروی انتظامی که در انجام هر چه بهتر این طرح شرکت شهربان را یاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: معاون خدمات شهری شهرداری تهران اصلی‌ترین محور این طرح انضباط اجتماعی بودند که انصافا با تمام دغدغه ها و مشکلات حوزه خدمات شهری، این موضوع را به صورت ویژه مدیریت می‌کردند.

 

بنابراعلام سایت تهران سما، وی در پایان گفت: تمام تلاش همکارانم در مجموعه شرکت شهربان، برقراری هر چه بهتر انضباط شهری و توجه بر حفظ کرامت شهروندان نیز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا