اجتماعی و فرهنگی

هوای کشور بارانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امین‌حسین نقشینه گفت: بارش‌ها از بعد از ظهر امروز برای استان‌های واقع در شمال غرب کشور آغاز می‌شود، پاره‌ای از نقاط آذربایجان شرقی و غربی، همچنین اردبیل از اواخر وقت امشب بارش برف و باران را خواهند داشت و در برخی مناطق از غرب کشور نیز بارش‌ها رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سامانه بارشی به تدریج به سواحل غربی و دریای خزر و دامنه‌های غربی البرز نیز می‌رسد و فردا سواحل شمالی کشور بارندگی خواهند داشت و به تدریج برای شمال شرق کشور فردا بارش برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم که صبح جمعه نیز این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی مناطق جنوبی کشور نیز، گفت: برای جنوب  و جنوب شرق کشور از اوایل شب پنج‌شنبه بارش پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه بارش‌ها در تنگه هرمز، هرمزگان و سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود و نوار شرقی کشور نیز در روز جمعه بارندگی خواهد داشت. بعد از ظهر امروز مردم استان خوزستان باد و گرد و خاک محلی را شاهد خواهند بود.

نقشینه ادامه داد: دریای خزر امشب و فردا مواج است و برای مناطق جنوبی تهران، جنوب سمنان و جنوب قم صبح فردا وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی وضعیت در خصوص وضعیت جوی هوای پایتخت نیز گفت: فردا هوای تهران ابری است و در مناطق شمالی تهران بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. وزش باد در تهران از بعد از ظهر فردا تشدید و موجب کاهش ابرها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا