شورای شهر

تعیین ۳ عضو علی‌البدل در هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در جریان یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها اظهارداشت: این هیأت به همت ستاد انتخابات و اعضای شورا شکل گرفته است.

وی پیشنهاد داد ۳ نفر عضو علی‌البدل برای این هیأت در نظر گرفته شود تا چنانچه کاری برای سایر اعضا پیش آمد، جلسات هیأت نظارت رسمیت داشته باشد.

شاکری در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۴ در شورای شهر گفت: امسال اطلاعات انبوهی همراه با لایحه بودجه ۹۴ به شورا ارسال شده است که برای بررسی آن به زمان کافی نیاز است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در لایحه بودجه آیتم‌هایی وجود دارد که مورد توجه است که از آن جمله می‌توان به بدهی شهرداری به بانک‌ها ، پیمانکاران و شهروندان مالک و رویکرد در بازپرداخت آن و همچنین درآمدهای پایدار و … اشاره کرد.

شاکری در ادامه از دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین صلاحی معاون برنامه ریزی و نظارت شهرداری تهران درخواست کرد تا گزارشات لازم را در صحن علنی شورا ارائه کنند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ما باید بدانیم که آیا سازمانها و یا شرکت‌ها برای شهرداری سود داشته‌اند یا خیر، گفت: باید بدانیم این‌گونه سازمان‌ها با اهداف برنامه ساز و کار داشته‌اند یا خیر.

شاکری در پایان از هیدت رئیسه شورای شهر تهران درخواست کرد تا دعوتی از سازمان نظام مهندسی شهر تهران داشته باشند تا گزارشی از بهبود وضعیت ساخت و سازها در شهر به اعضای شورا ارائه شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا