اجتماعی و فرهنگی

سرد شدن هوای پایتخت از روز چهارشنبه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی مناطق مختلف کشور گفت: طی دو روز آینده جوی آرام با افزایش نسبی دمای هوا را در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای استان‌هایی مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، قم و تهران فردا غبار صبحگاهی را پیش بینی‌ می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: از امشب و طی روز سه شنبه وزش باد جنوبی نسبتأ شدیدی را برای استان اردبیل و گیلان پیش بینی می‌کنیم که می‌تواند با افزایش دما در این مناطق همراه باشد.

گودرزی افزود: از بعد از ظهر روز چهارشنبه ورود ناپایداری را به غرب سواحل دریای خزر خواهیم داشت و در بخش‌های غربی دریای خزر، استان اردبیل، گیلان و بخش‌های غربی استان مازندران و همینطور در مناطقی از شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد را پیش بینی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آب‌های خلیج فارس از امروز به سبب وزش بادهای شدید مواج است، آسمان تهران امروز صاف است و در پاره‌ای نقاط در سطح استان تهران به ویژه شهرهای جنوبی استان تهران غبار محلی را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: حداکثر دمای امروز تهران ۱۴ درجه سانتیگراد است که برای فردا صبح حداقل دما به ۵ درجه بالای صفر می‌رسد و تا روز چهارشنبه دو درجه افزایش دما خواهیم داشت و از چهارشنبه به بعد هوای تهران سرد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا