سیاسی

اقدامات دولت در بخش سلامت ادامه می یابد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه گفت: ملت بزرگ ایران امسال همانند سال های گذشته با حضور و مشارکت پرشور و گسترده تر خود در جشن های دهه مبارک فجر نشان می دهند که در برابر فشار دیگران خسته نشده و سر فرود نخواهند آورد و با تلاش کارگزاران نظام و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود برای توسعه و پیشرفت کشور ادامه خواهند داد.

 

رییس جمهور افزود: در این ایام بیشتر یاد روزهایی هستیم که نهضت و انقلاب اسلامی به شکوفایی رسید و امام عزیز به وطن بازگشتند و مردم با شور و هیجان بیشتری آخرین قدم ها را برای سرنگونی استبداد برداشته و بنای پر برکت و رفیع جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کردند.

 

روحانی در ادامه سخنان خود با تقدیر از اقدامات انجام شده در بخش تحول سلامت ، اظهارداشت: مردم از قبل پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات فراوانی در بخش سلامت و درمان داشته و از کمبود متخصص و پزشک رنج می بردند و کسی که به بیماری صعب العلاجی مبتلا می شد مجبور بود همه دارایی خود را بفروشد و برای درمان به خارج از کشور سفر کند.

 

رییس جمهور اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چشم ها برای شفا از بیماری به دروازه های خارجی و مخصوصا غرب دوخته شده بود و خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب گام های مهمی در زمینه سلامت و توسعه مراکز پزشکی و همچنین خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی برداشته شده است.

 

روحانی خاطر نشان کرد: البته مردم همچنان از هزینه های سنگین درمانی رنج می بردند از این رو دولت یازدهم برای نجات مردم از این معضل ، از جمله تصمیماتی که اتخاذ کرده، سرمایه گذاری در بخش سلامت است به نحوی که برخی این دولت را بدرستی ، دولت سلامت نامگذاری کرده اند .

 

رییس جمهور با اشاره به بازدید سرزده ای که شب گذشته از یکی از بیمارستان های تهران داشته است، اظهار داشت: در این بازدید و عیادت از بیماران، همه بیماران از اقدامات انجام شده ،رضایت داشتند و اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی که در این زمینه انجام شده ، باید ادامه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا