مدیریت شهری

یک فوریت لوایح نرخ کرایه اتوبوس، مینی‌بوس و بلیت مترو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اعضاء شورای شهر تهران در حالی روزهای پر مشغله کاری خود را سپری می‌کنند که حتی تعداد جلسات شورا نسبت به گذشته افزایش یافته است و اعضاء در دو نوبت صبح و عصر در جلسات حاضر می‌شوند.

در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در تاریخ ۲۳ دی ماه یک فوریت لایحه«تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در شهر تهران در سال ۹۴ » به تصویب رسید.

در متن لایحه اشاره شده، نرخ تاکسی گردشی برای سال ۹۴ با ۳۰ درصد افزایش، نرخ تاکسی راه آهن و ترمینال با ۱۹ درصد افزایش و همچنین نرخ تاکسی فرودگاه با ۱۷ درصد افزایش در نظر گرفته شده بود.

به گزارش فارس تصویب یک فوریت لایحه اشاره به معنای تأیید نرخ افزایش کرایه‌ها به میزان در نظر گرفته شده از سوی شهرداری نیست چرا که اکثریت اعضاء شورای شهر تهران موافق با افزایش کرایه ها به این میزان نیستند.

یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران نیز در حالی فردا برگزار خواهد شد که در این جلسه قرار است دو لایحه مهم دیگر در بخش کرایه‌ها در دستور کار اعضاء قرار گیرد.

بررسی یک فویت لایحه« نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوس در شهر تهران» و همچنین « تعیین قیمت بلیط مترو در شهر تهران» از دستورات جلسه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا