ورزشی

گلایه های ویسی بعد از بازگشت به صدر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارتباط تلفنی با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که راز موفقیت شما چیست، اظهار داشت: همه تیم‌ها وقتی استارت می‌زنند یک هدف خاص دارند و یک استراتژی را تعریف می‌کنند. تیم ما از همان روز اول نسبت به بازی‌ها احساس خوبی داشت و از طرفی دیگر بازیکنان ما در حاشیه نبودند.

وی اظهار داشت: ما حتی سوم هم نشدیم اما یک عکس ۴*۳ از ما منتشر نکردند. همین باعث شد کسی حواسش به ما نباشد. همه می‌گفتند استقلال خوزستان قهرمان است اما این موضوع هم ما را گول نزد. فضا را مهیا کردیم و کم‌کم پیش رفتیم. ۱۵ هفته نیم‌فصل قهرمان بودیم و با خودمان فکر کردیم ۱۵ هفته دوم هم می‌توانیم قهرمان شویم. همه به ما کمک کردند؛ پیشکسوتان خوزستان، کارشناسان و فوتبالی‌ها دست به دست هم دادند تا این تیم را داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شما تیم جوانی در لیگ دارید، گفت: من قبلا در صبا ثابت کردم و آسیایی هم شدیم. زمانی که در فولاد بودیم همین اتفاق افتاد. الان هم در استقلال خوزستان با تیم جوان در لیگ شرکت کردیم. بازیکنان ما خودشان را نشان دادند. امیدوارم در هر تیمی که هستند دنبال اهدافشان باشند. آنها لیاقت پول بیشتر گرفتن هم دارند.

ویسی در پاسخ به این سوال که شما از معدود مربیانی هستید که در تمرینات تیم ملی شرکت می کنید و یادداشت‌برداری دارید آیا این خودنمایی است، عنوان کرد:‌دلیلی برای نمایش نمی‌بینم. این همه راه به تهران می‌آیم تا تمرین تیمی را ببینم. این به خاطر کمکی است که می‌توانم به تیم خودم داشته باشم یا اینکه به کشورهای دیگر می‌روم. همه مربیان بعد از لیگ استراحت می‌کنند اما من کارم را انجام می‌دهم.

وی درباره تماشای بازی‌های یورو ۲۰۱۶ خاطرنشان کرد: دنبال ویزا هستم تا تمرینات این تیم‌ها را ببینم. این موضوع به من کمک می‌کند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه مربیان نیازمند دوره‌های پیشرفته هستند آیا شما با این موضوع موافقید یا خیر، گفت:‌ صددرصد هم عقیده‌ام. به عنوان مثال اگر شما کامپیوتر خود را به روز نکنید خراب می شود. اگر فکر کنید در فوتبال یا هر شغلی همه‌کاره هستید آنجا تمام می‌شوید. باید حتما به روز شوید.

ویسی درباره اینکه استقلال خوزستان الان در صدر است، چه ویژگی خاصی در مسابقات می بینید، گفت: بازی‌ها کیفیت بالایی داشت و رقابت‌ها نزدیک بود. یک تیم شهرستانی در بین بزرگ‌های فوتبال خودنمایی می‌کنند. من به تاج تبریک می‌گویم امیدوارم با مدیریت این لیگ پویا شود و ما در جام جهانی هم بدرخشیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه انتظار شما از مرحله بعد چیست، خاطرنشان کرد: اگر تیم ما فکر کند آسیایی و یا قهرمان شده و حالا کار به اتمام رسیده در آسیا زنگ تفریح خواهیم بود. باید ریکاوری روحی روانی روی بازیکنان انجام دهیم و آنها فکر نکنند همه چیز تمام شده است. باید مانند ذوب آهن و تراکتور خودشان را نشان دهند تا مردم فکر نکنند ما همین طوری سهمیه آسیا را گرفته‌ایم.

سرمربی استقلال خوزستان همچنین درباره اینکه نظرتان در خصوص آخرین هفته لیگ چیست، اظهار داشت: دیروز احساس کردم سکته می‌کنم. انتظارم از همه تیم‌ها این است که بازی جوانمردانه‌ای را داشته باشند. فکر می‌کنم در هفته بیست و نهم ۹۰ درصد بازی‌ها پاک بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا