اقدام عجیب طرفداران رونالدو در واکنش به حمایت پلاتینی از نویر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، یک آژانس تبلیغاتی پرتغالی کمپینی با عنوان «بیایید از شر پلاتینی خلاص شویم» به راه انداخته است تا هواداران رونالدو از این طریق از رئیس فرانسوی یوفا به خاطر اظهارات اخیرش در خصوص رقابت سه نامزد کسب توپ طلای سال ۲۰۱۴ انتقام بگیرند.

پلاتینی اخیراً در بیانیه‌ای از مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی آلمان به خاطر درخشش وی در جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان شایسته‌ترین گزینه برای کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۴ یاد کرد و گفت ترجیح می‌دهد که دروازه‌بان بایرن مونیخ باارزش‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را کسب کند تا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

اظهارات اخیر پلاتینی به مذاق طرفداران رونالدو خوش نیامده است و در این بین گروهی از هواداران دوآتشه او اعتراض خود را به شیوه‌ای عجیب نشان داده‌اند. چندین نفر از طرفداران برنده توپ طلای سال ۲۰۱۳، مقابل منزل میشل پلاتینی در حومه پاریس گردهم آمدند و در مجموع ۶۱ بار توپ را به دیوار منزل رئیس یوفا کوبیدند. آن شوت‌ها به نشانه گل‌هایی است که رونالدو در سال گذشته به ثمر رسانده است.

برترین بازیکن فوتبال جهان دوشنبه شب طی مراسمی در مقر فیفا در شهر زوریخ، توپ طلای فیفا را در سال ۲۰۱۴ دریافت خواهد کرد و به نظر می‌رسد که رقابت اصلی میان رونالدو و نویر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا