شورای شهر

تخریب پاساژ علاء الدین کار درستی بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی در خصوص تخریب پاساژ علاءالدین گفت: طبقه هفتم این پاساژ به صورت خلاف ساخته شده بود.

وی با بیان اینکه خود علاءالدین اعلام کرده که برای این کار مجوز داشته است گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه این طبقه غیرقانونی ساخته شده است کار تخریب انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی به تخریب این پروژه داده است گفت: دیوان عدالت اداری هم رأی به تخریب داده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ مغازه یا غرفه در این طبقه به فروش رسیده است گفت: در منفی ۳ که قرار بوده حالت انبار داشته باشد غرفه‌هایی واگذار شده که آنها هم تخریب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از این موضوع که چرا در زمانی که این طبقه در روز روشن ساخته می‌شده است جلوی آن گرفته نشده است گفت: باید در همان هنگام ساخت با این موضوع برخورد می‌شد و نمی‌گذاشتند که این یک طبقه اضافی در طبقه هفتم یک پاساژ معروف ساخته شود.

حقانی در پاسخ به این پرسش که عده‌ای اعلام می‌کنند به خاطر پاساژ روبه‌رویی این طبقه تخریب شده است گفت: ما هم شنیده‌ایم اما اینطور نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید جلوی این خلاف‌ها در شهر گرفته شود گفت: باید جلوی تخلفات این چنینی در شهر گرفته شود.

به اعتقاد حقانی به هیچ وجه طبق قانون شهرداری دریافت خسارت برای کار خلاف نباید بکند و نباید پایان کار بدهد و حتماً باید تخریبات لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا