اجتماعی و فرهنگی

دولت صدای کارگران را می‌شنود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی ربیعی که صبح امروز با آغاز رسمی هفته کارگر برای احترام به مقام شامخ امام راحل(ره) و شهدا در بهشت زهرا(س) حضور یافته بود تاکید کرد: با حضور در اینجا با آرمان‌های ۸ هزار و ۳۰۶ شهید کارگر دفن شده که جان خود را برای زندگی آیندگان در کف دست گذاشته‌اند تجدید پیمان می‌کنیم.

وی افزود: امروز به همه آنها اعلام می‌کنیم که با همه وجود به همه آن آرمان‌های مقدس سلام می‌کنیم و همچنان بر آنها پای می‌فشاریم. علی ربیعی گفت: ما کارگران در اولین روز هفته کارگر با شهدا پیمان می‌بندیم که تعهدات آنها را گرامی بداریم و این پیمان ما تنها به این مفهوم است که همه در دولت به دنبال کار بیشتر و خالصانه باشیم.

وی ادامه  داد: امروز اگر جبهه جنگ نیست باید تمام قد برای استقلال کشور بایستیم و تولید کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به یاد روزهای آغازین انقلاب هستیم که کارگران با هوشمندی مقابل گروهک‌ها و اختلال‌گران ایستاد و در این راه کارگران شهدای بسیاری نثار انقلاب کردند. ربیعی در ادامه گفت: دلیل دوم حضور من در اینجا حضور در جمع کارگران زحمتکشی است که همواره در غم‌های مردم حضور دارند و با تمام وجود شرافتمندانه خدمت می‌کنند.

وی افزود: این درست است که گروه‌هایی از کارگران صدایشان کمتر شنیده شده است اما ما اعلام می‌کنیم که در دولت تدبیر و امید صدای شما را می‌شنویم.  ما معتقدیم هر کس هر جا کارگری می‌کند شرافت کارگری‌اش ارزشمند است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان اظهار داشت: در اولین روز هفته کارگر دست همه شما کارگران بهشت‌زهرا، کارگران غسالخانه و کارگران زحمتکش کفن و دفن را می‌بوسم و به شما ادای احترام می‌کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا