ورزشی

اختلافات تمرکز کی‌روش را از بین برد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی منصوریان درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من دوشنبه به تمرین تیم ملی رفتم زیرا احساس کردم دوست و برادرم کارلوس کی‌روش تنهاست و نباید تنها بماند.

 

وی افزود: تمام نگاه‌ها به ساق پای ملی پوشان است و با وجود همه مشکلات تیم ملی باید در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد.

 

منصوریان اضافه کرد: وقتی از دور به تیم ملی نگاه می کنم می‌بینم چالشی که میان فدراسیون فوتبال و وزارش ورزش ایجاد شده به تیم ملی ضربه می‌زند. این اختلافات باعث می‌شود تمرکز فنی کی‌روش از بین برود. اردوهایی که برای آماده سازی تیم ملی درنظر گرفته شده است را ببینید. تیم کی روش فقط دو اردوی تدارکاتی داشته و فقط یک بازی دوستانه برگزار کرده است. با این وضع می‌خواهیم در جام ملت‌ها مدعی هم باشیم و به فینال صعود کنیم.

 

سرمربی تیم نفت در ادامه به رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: تیم قطر که مملو از ستاره‌هاست ۷ الی ۸ بازیکن این تیم خارجی هستند که تابعیت قطری دارند و این تیم با وجود همه این بازیکنان اردوها و بازی های دوستانه زیادی هم برگزار کرده است. همه این مسائل را درنظر بگیرید و ببینید ما با اختلافات تمرکز فنی را از کی‌روش گرفته‌ایم. معتقدم باید منطقی باشیم و به جای انکار موضوع آن را تایید کنیم. وقتی هر روز اخبار متناقضی در فدراسیون و وزارت ورزش بر علیه هم می‌شنویم واقعا تاسف بار است.

 

منصوریان تاکید کرد: من معتقدم وقتی سرمربی حاشیه امنیت پیدا می‌کند می‌تواند به درستی تصمیم بگیرد و دوستی و همدلی که میان بازیکنان و کی روش برقرار است تنها نکته مثبت تیم ملی است. معتقدم در سایر نقاط وضعیت جالبی نداریم و ناخواسته تمرکز سرمربی را از او گرفته ایم. البته باید بگویم که به موفقیت این تیم امیدوارم.

 

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تنها نکته مثبت تیم ملی به نقاط منفی اش خواهد چربید گفت: باید تلاش و جانفشانی زیادی از سوی بازیکنان و کادرفنی صورت گیرد تا این نقطه مثبت به نقاط منفی بچربد. اینکه بازیکنان و کی‌روش با هم صمیمی و دوست هستند به ما در جام ملت‌های آسیا کمک می‌کند.

 

مربی اسبق تیم ملی در ادامه به حضور ۳ بازیکن تیم نفت در تیم ملی اشاره کرد و گفت: از تیم ما علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری در تیم ملی حضور دارند. این بازیکنان باید خدا را شکر کنند که زیر پرچم ایران و برای تیم ملی ایران بازی می‌کنند. این نکته مهمی است که کادرفنی به اینها اعتماد کرده و یکی از پیراهن های تیم ملی را به آن‌ها داده است. بازیکنان تیم من بسیار قدرشناس هستند و مطمئنا برای تیم بسیار مثمر ثمر خواهند بود. من به خود کی روش هم گفتم که بازیکنان تیم نفت مثل یک سرباز در اختیار تو خواهند بود. البته باید بگویم اگر از تیم ما بازیکن بیشتری به تیم ملی دعوت می‌شد من خوشحال تر می‌شدم ولی باید بدانیم همه تیم‌ها ستاره های خودشان را دارند که می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند. خدا را شکر توانستیم مزد زحمات مان را بگیریم. اینکه ۳ بازیکن از تیم ما در تیمی باشد که به جام ملت‌های آسیا می‌رود برای من بزرگترین نعمت است. این را هم باید بگویم که اولین بار است از تیم نفت ۳ بازیکن برای حضور در جام ملت ها انتخاب می شوند.

 

منصوریان در ادامه درباره آخرین وضعیت نفت هم گفت: ما در سکوت و آرامش کامل به تمریناتمان ادامه می‌دهیم. در حال حاضر ۵ بازیکن در تیم امید و ۳ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داریم. در نظر داریم دو بازیکن خارجی به جمع‌مان اضافه کنیم که امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد. ما در این نیم فصل اول تلاش کردیم و به جایگاه خوبی رسیدیم. حال حفظ این جایگاه فوق العاده سخت خواهد بود.

 

سرمربی تیم نفت در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه تیمش به دنبال ۳ هدف است اضافه کرد: حضور قدرتمند در پلی آف آسیا و هدف دوم حضور موفق در لیگ است و آخرین هدفم این است که در بازی جام حذفی که یکم خردادماه مقابل تیم یحیی گل محمدی داریم موفق عمل کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم به هیچ عنوان به قهرمانی فکر کنیم. ما برای بازیکنانمان تعریف کردیم و گفتیم که ۱۳ فینال حذفی در لیگ داریم و یک بازی در پلی آف خواهیم داشت و یک بازی هم در فینال جام حذفی خواهیم داشت. ما باید در این ۱۵ بازی موفق عمل کنیم. نقاط ضعف و قوت تیم‌مان را به خوبی می‌شناسیم و نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم. اگر بتوانیم شرایطی که در نیم فصل اول داشتیم در نیم فصل دوم هم تکرار کنیم موفق عمل کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا