توافق هدایتی و خادم و شرط نژادفلاح برای مدیرعاملی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  باشگاه پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و هر روز خبرهای مختلفی از این باشگاه به گوش می‌رسد. وزارت ورزش که در پروژه انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه شکست خورده به دنبال راهکاری است تا سرخپوشان را از این شرایط نجات دهد.

در آخرین رایزنی‌های وزارت ورزش قرار بود حسین هدایتی به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شود تا این تیم از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشد. همزمان هم قرار بود محمد حسین نژادفلاح به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کارش را آغاز کند اما هدایتی با اعلام اینکه خانواده‌اش مخالف حضور او در پرسپولیس هستند عذرخواهی کرد و از بازگشت به این باشگاه انصراف داد.

با این حال این پایان ماجرا نبود چرا که هدایتی و خادم که رابطه چندان خوبی با یکدیگر نداشتند مدتی است مشکلات گذشته را فراموش کرده‌اند. مصاحبه خادم با رادیو ورزش که از هدایتی حمایت کرده بود گواه این موضوع است. طبق آخرین صحبت‌ها قرار شده هدایتی با وجود عدم حضور در باشگاه به پرسپولیس کمک مالی کند.

از سوی دیگر هنوز بحث مدیرعاملی نژادفلاح منتفی نشده و قرار است وی به عنوان مدیرعامل جدید کارش را آغاز کند. البته این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که هزینه‌های مربوط به نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان به صورت کامل از سوی هدایتی تامین شود. یکی از شروط نژادفلاح این است که هدایتی به صورت کامل هزینه‌ها را پرداخت کند نه فقط بخشی از هزینه‌ها را. ضمن اینکه نژادفلاح اعلام کرده باید دست هدایتی برای جذب منابع مالی و اسپانسر باز باشد.

این در شرایطی است که هیئت مدیره هم ممکن است دستخوش تغییراتی شود و افراد جدیدی به پرسپولیس بیایند. در صورتی که توافقات کنونی باقی بماند باید منتظر تغییر و تحولات در پرسپولیس باشیم و در غیر این صورت شرایط کنونی ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا