اجتماعی و فرهنگی

لزوم بررسی کیفیت بنزین وارداتی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر کاشانی با تاکید بر ضرورت استفاده سازمان محیط زیست از اختیارات قانونی خودش برای کاهش آلودگی هوای تهران، اظهار داشت: اینکه هم‌اکنون هوای تهران مدام در شرایط ناسالم قرار دارد بیانگر این است که محیط زیست از اختیارات قانونی خود آنطور که باید استفاده نمی‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: آلودگی هوای تهران و سایر کلانشهرهای کشور می‌تواند ناشی از علل مختلف از جمله ترافیک بیش از حد خیابا‌ن‌ها، تردد خودروها، سوخت و خودروی غیر استاندارد، فعالیت کارخانه‌های آلاینده در محدوده‌های شهری و … باشد. البته در این میان سهم خودروها در افزایش آلودگی هوای پایتخت قابل ملاحظه است.

عضو کمیسیون اجتماعی خانه ملت با بیان اینکه هیچ اعتمادی به صنعت خودروسازی کشور نیست، ابراز داشت: هم‌‌اکنون خودروهای داخلی فاقد استاندارد و کفیت لازم بوده و وظیفه سازمان محیط زیست است که به این امر رسیدگی کند.

کاشانی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا معضل آلودگی هوا را ندارد، خاطرنشان کرد: باید دید که سازمان محیط زیست مجوز واردات چه نوع بنزین و با چه کیفیتی را با کشور داده است. چرا که بنزین با کیفیت مناسب بدون شک آلایندگی ایجاد نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا