اجتماعی و فرهنگی

نشستی برای آغاز تفاهم سازنده فی مابین نمایشگاه شهرآفتاب و نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

در راستای هم افزایی و هم اندیشی در صنعت نمایشگاهی کشور نشستی میان مدیران ارشد نمایشگاه بین المللی ج ا ایران و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ضمن معرفی امکانات این مجموعه، با اشاره به این مساله که انتخاب موقعیت مکانی شهرآفتاب بسیار منطقی بود، بیان کرد: دو سایت نمایشگاهی تهران و شهرآفتاب نیاز پایتخت کشور است و با تفاهم سازنده می توان از امکانات این دو مجموعه در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور استفاده کرد.

قادری با اشاره به ظرفیتهای بالقوه و استانداردهای جهانی نمایشگاه شهرآفتاب، بیان کرد: نمایشگاه شهرآفتاب می تواند به بزرگترین نمایشگاه بین المللی خاورمیانه تبدیل و منافع اقتصادی و سیاسی فراوانی برای ایران و تهران داشته باشد.

قادری با بیان اینکه همیشه به دنبال هم افزایی و همکاری بین دو مجموعه بوده‌ایم، گفت: ما معتقدیم که نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران باید توسعه پیدا کند و شهرآفتاب بهترین مکان برای این توسعه است.

وی با بیان اینکه دولت باید به سمت سیاستگذاری حرکت کند، افزود: شهرداری تهران و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آماده هرگونه تعامل سازنده با وزارت صنعت، معدن، تجارت و نمایشگاه بین المللی تهران است که نباید این فرصت را از دست داد.

دکتر زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در ادامه این نشست با بیان اینکه تفاهم سازنده میان دو نمایشگاه به نفع صنعت نمایشگاهی کشور است، اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یک سرمایه ملی است و با با توجه به امکانات دو مجموعه  نمایشگاهی پایتخت می توانیم به سمت برگزاری نمایشگاه های جهانی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ما برگزاری نمایشگاه جهانی اکسپو در ایران را پیشنهاد دادیم، گفت: ظرفیت دو مجموعه نمایشگاهی تهران می تواند پاسخگوی ما برای برگزاری نمایشگاه اکسپو باشد و ما می توانیم در جهان به داشتن این دو سات نمایشگاهی  افتخار کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای حضور در نمایشگاه اکسپو در سال جاری، بیان کرد: آقای قادری به عنوان نماینده نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در تشکلات ملی اکسپو عضو می شوند.

آقایان حبیبی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، ظفرجویان معاون فنی و مهندسی، قنبری معاون امور نمایشگاهی، سعیدی مدیر حراست حوزه تجارت خارجی، آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر زمانی را در این بازدید همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا