ورزشی

بیش ازده بار وضعیت بازیکنان سرباز را پیگیری کردم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی کفاشیان پس از جلسه مجمع سازمان لیگ که امروز در محل آکادمی فوتبال برگزار شد گفت: در این جلسه در خصوص عملکرد مالی سازمان لیگ صحبت‌های لازم به میان آمد و گزارشی از عملکرد مالی ارائه شد. از لحاظ زمانی به مجمع فدراسیون فوتبال نزدیک هستیم و گزارشات مالی سازمان لیگ در آستانه مجمع فدراسیون مصوب شد ضمن اینکه در خصوص سیاست‌های کلی و ساختار جدید برگزاری رقابت‌های لیگ بازنگری‌های لازم به عمل آمد و این مواردی بود که امروز در مورد آنها مطرح شد.

وی در مورد بازیکنان سرباز و آخرین وضعیت آنها از جمله سروش رفیعی بازیکن تیم ملی که به همین خاطر ممنوع‌الخروج شد است گفت: دیروز با رفیعی صحبت کردم اما قرار شد تا با مسئولان نظام وظیفه صحبت‌های لازم را انجام دهیم تا در آئین نامه جدید خود تخفیف‌های لازم را به بازیکنان سرباز بدهند و ما این تقاضا را از آنها داریم.

کفاشیان در خصوص تقاضای عاجزانه کی‌روش از مقامات کشور ایران برای همکاری با تیم ملی گفت: ۱۰ بار این موضوع را پیگیری کردم اما در هر صورت ما تابع قوانین کشور و نظام وظیفه هم هستیم. در حال حاضر هم پس از بازگشت به فدراسیون قرار است پیگیری‌های لازم را انجام دهم تا ببینم آخرین وضعیت چه خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود راه‌آهن از لیگ برتر کنار گذاشته شده است گفت: چه کسی این صحبت را کرده است البته فعلا نیم‌فصل است و ما ماموریت داریم تا این موضوع را پیگیری کنیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا حق و حقوق کی‌روش پرداخت شده است یا خبر گفت: در این مورد قبلا بارها صحبت کرده‌ام و قرار است حقوق کی‌روش از پاداش فیفا تامین شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حریفان تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریفان آسیایی تیم ملی همیشه قوی بوده‌اند و در آسیا خوب کار می‌کنند ما اگر نجنبیم هیچگاه دیگر به آنها نخواهیم رسید. باید به تیم‌های ایرانی امکانات بدهیم تا آنها هم بتوانند در آسیا خوب نتیجه بگیرند.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم امید گفت: در مورد سرمربی این تیم به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا