اجتماعی و فرهنگی

حمایت ابتکار از کمپین «آسمان آبی، زمین پاک»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینمعصومه ابتکار با اشاره به اینکه اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک با دو محور انضباط ترافیکی و تفکیک زباله از مبدا، گامی موثر در حفاظت محیط زیست در حوزه شهری است، گفت: به طور قطع شهروندان نقش موثری در حفاظت و حراست از محیط زیست دارند. اینکه در این طرح نیز مشارکت مردمی به طور صد درصدی مورد توجه قرار گرفته موفقیت طرح را رقم خواهد زد.

 

وی با تاکید بر اینکه افزایش تردد خودرو و به تبع آن افزایش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی را در شهرها به خصوص کلانشهر تهران افزایش داده است، اظهارکرد: با اجرای طرح انضباط ترافیکی و در کنار آن توسعه حمل و نقل عمومی و ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به طور قطع وضعیت آلودگی صوتی و آلودگی هوا در کلانشهر تهران تغییر خواهد کرد .

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در موضوع مدیریت پسماند به جز وظایفی که برعهده شهرداری هاست، قطعا همکاری و مشارکت شهروندان نقش موثری دارد، تصریح کرد: هر اقدامی که شهرداری برای جلب مشارکت شهروندان انجام دهد بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح با شهرداری تهران همکاری خواهیم کرد، گفت: اقدام ارزشمند شهرداری پایتخت جای تقدیر دارد. قطعا سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارتقای فرهنگ محیط زیست شهروندان با شهرداری تهران همکاری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا