مدیریت شهری

میدان هفتم تیر بدون زیرگذر ساماندهی شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عظیم بابایی درخصوص درختان خیابان ولیعصر در منطقه ۶ با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این خیابان تاریخی، در این منطقه است، بیان کرد: این درختان دارای بن و قدمت بالایی هستند و برنامه ما حفاظت از این درختان است، اما متاسفانه بخشی از این درختان دچار آفت شدند و یا به دلیل کهولت از بین رفته‌اند ولی وظیفه ما این است که نسبت به نگه‌داشت درختان تلاش کنیم.

 

وی درخصوص فاز دوم زیرگذر چهارراه ولیعصر گفت: اقدامات مربوط به حفر و ایمن‌سازی انجام شده است و در حال حاضر نیز عملیات مربوط به تاسیسات و زیباسازی را انجام می‌دهیم تا بتوانیم تا آخر سال آن را به بهره‌برداری برسانیم.

 

شهردار منطقه ۶ درخصوص ساماندهی میدان هفتم تیر عنوان کرد: چندی پیش صحبت از احداث زیرگذر برای این میدان بود؛ اما در فاز اول که ساماندهی خیابان‌ها ‌را انجام دادیم، نتیجه خوبی گرفتیم و شهروندان نیز از این طرح راضی بودند تا حدی که دیگر نسبت به احداث زیرگذر احساس نیاز نمی‌شود البته موضوع احداث زیرگذر باید برای انجام مطالعات به شورای اسلامی شهر تهران برود و پس از تصویب ابلاغ شود.

 

وی همچنین درخصوص سرانه فضای سبز منطقه ۶ تهران بیان کرد: فضای سبز این منطقه با دانشگاه‌ها و بیمارستان بیش از ۱۴ متر است که برای منطقه مرکزی شهر بسیار مناسب است.

 

شهردار منطقه ۶ در این خصوص افزود: پارک‌های ساعی و لاله دو پارک بزرگ این منطقه است که برای ارتقای کیفیت فضای سبز تلاش می‌کنیم. همچنین بحث زیباسازی و ست‌های ورزشی را مدنظر قرار می‌دهیم. علاوه بر آن پروژه‌هایی در بخش خصوصی در حال انجام است که تلاش می‌کنیم از طریق آنها فضای سبز را افزایش دهیم.

 
 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا