ورزشی

احسان لشگری رباط صلیبی پاره کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر تورج ملک محمدی، پزشک تیم ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت مصدومیت احسان لشگری، دارنده مدال برنز المپیک و جهان، اظهار کرد: جواب ام آر آی پای احسان لشگری نشان می‌دهد رباط صلیبی وی پاره شده و همچنین مینیسک داخلی پا نیز به شدت آسیب دیده است.

 

وی درخصوص مدت زمان مداوای این کشتی‌گیر گفت: به دنبال این هستیم با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی هرچه سریع‌تر پای لشگری توسط مجرب‌ترین جراح مورد جراحی قرار گیرد و پس از آن با انجام فیزیوتراپی هرچه زودتر به روی تشک و تمرین‌ها بازگردد. با توجه به پیشرفت مداوای این گونه آسیب دیدگی‌ها، فکر نمی‌کنم بیش از دو ماه کار مداوای او طول نکشد و او کمتر از دو ماه دیگر به تمرین‌ باز خواهد گشت.

 

او گفت: لشگری روز پنجشنبه در اردوی تیم ملی دچار این مصدومیت شد و ما نیز سریعا با یخ‌درمانی از انجام تمرین او جلوگیری کردیم.

 

وی تصریح کرد: البته زمان دقیق بازگشت او به کشتی پس از عمل جراحی مشخص می‌شود چرا که ام‌آرآی تنها وضعیت ظاهری مصدومیت ورزشکار را نشان می‌دهد.

 

ملک‌محمدی همچنین درباره مصدومیت ایمان محمدیان در تمرین تیم ملی کشتی گفت: مچ پای محمدیان نیز در جریان تمرین‌ها شکست اما او هم‌ اینک با پای گچ گرفته به تمرین‌های بالاتنه مشغول است و فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر گچ پای او نیز باز شود و مشکلی برای ادامه تمرین‌ها پس از این زمان نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا