مدیریت شهری

احداث ۱۸ پارکینگ با ظرفیت ۳۸ هزار خودرو در منطقه عباس آباد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به منظور حل مشکل پارکینگ مجموعه عباس آباد و بر اساس طرح جامع هم اکنون کار ساخت ۲ مجموعه پارکینگی در دستور کار است که تا پایان سال ۹۴ احداث می شود و گنجایش ۶ هزار خودرو را خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اعلام این خبر گفت: یکی از پارکینگ‌ها در مجاورت باغ هنر و در میدان فرهنگ واقع شده است که این پارکینگ گنجایش ۵هزار خودرو را دارد.

اردشیر نوریان افزود: پارکینگ نوروز نیز با ظرفیت بیش از هزار خودرو در مجاورت بوستان نوروز در دست احداث بوده و فعالیت عمرانی برای احداث آن پیشرفت خوبی داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد براساس طرح جامع عباس آباد ۱۸ پارکینگ، با ظرفیت ۳۸ هزار خودرو برای این منطقه پیش بینی شده است که عملیات اجرایی تعدادی از آن ها آغاز شده و در آینده به سرانجام خواهد رسید.

 

نوریان همچنین تصریح کرد: چند پارکینگ پیش بینی شده در طرح جامع نیز هم اکنون از سوی نهادهای دیگر در قالب طرح های مشارکتی در دست ساخت است که به نظر می رسد تا پایان سال ۹۴ مجموعه مناسب پارکینگی در این مجموعه را شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به معماری مجموعه عباس آباد گفت: تلاش شده است تا در احداث پارکینگ ها به معماری منطقه آسیبی وارد نشود و پارکینگ های طبقاتی نیز، بر کاربری های مجاور مجموعه به لحاظ ارتفاع، اشراف نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا