ورزشی

مصدومیت شدید مرد شماره یک کی روش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  هفته‌ چهاردهم لیگ پرتغال یکشنبه شب با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدارها پنافیل که علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی را در اختیار دارد مهمان آروکا بود که در نهایت با یک گل به برتری رسید.

 

کاپلا در دقیقه‌ 12 تک گل پنافیل را به ثمر رساند. یاران حقیقی از دقیقه‌ 68 در پی اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره بازی کردند. این دیدار یک اتفاق تلخ نیز برای دروازه‌بان ایرانی به همراه داشت. علیرضا حقیقی روی یکی از صحنه ها به شدت مصدوم شد و پزشک باشگاه پنافیل پنج دقیقه‌ وارد زمین شد. علیرضا حقیقی برای دریافت یک توپ با روبرتو مهاجم حریف برخورد کرد و به شدت مصدوم شد.

سرمربی باشگاه پنافیل درباره مصدومیت دروازه‌بان ایرانی خود گفت: به سرعت تیم پزشکی را وارد زمین کردیم. علیرضا به سختی می توانست نفس بکشد. ضربه خیلی بدی به او خورد. شرایط او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم میزان مصدومیت او چه مدت خواهد بود. هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت درباره مصدومیت حقیقی صحبتی کنیم.

علیرضا حقیقی البته پس از این مصدومیت تا پایان مسابقه درون دروازه‌ تیمش ایستاد، ولی بلافاصله پس از پایان بازی مورد درمان قرار گرفت. قرار است پزشکان باشگاه پنافیل پس از معاینه حقیقی این هفته‌ میزان مصدومیت و دوری احتمالی او را از فوتبال اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا