سیاسی

در مبارزه با فساد مردم از ما عمل می‌خواهند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آیت‌الله آملی‌لاریجانی طی سخنانی در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با بیان اینکه برای مبارزه با فساد قوانین منقح لازم است، گفت: در این راستا اراده‌ مبارزه نیز بسیار مهم است که خلاء آن را همه احساس می‌کنند.

 

وی در ادامه افزود: در فرمان ۸ ماده‌ای رهبری در سال ۱۳۸۰ نکات مهمی در اهتمام به مبارزه با فساد آمده و ایشان در این باره تذکر اکید دارند. از آن سال ۱۳ سال می‌گذرد و اکنون باید ببینیم مسئولان چگونه با فساد مبارزه کردند.

 

آملی‌لاریجانی در ادامه با بیان اینکه باید مسئولان اراده‌های خود را به منصه ظهور برسانند، خاطرنشان کرد: صحبت‌های من خودشمول نیز هست. منظور من این است که در کنار تبیین مفهومی و بازنگری در قوانین، عمل را نباید فراموش کنیم. قوه قضاییه در سال‌های اخیر در این حوزه پیشتاز بوده است. مردم از ما عمل می‌خواهند. کارنامه قوه قضاییه در محاکمات طولانی روشن است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید در مبادی باشد. من نگاهی را در برخی از مسئولان می‌بینیم که به آن نگاه پسینی می‌گویم یعنی فسادی رخ می‌دهد بعد گفته می‌شود قوه قضاییه با آن فساد برخورد کند. این نگاه درست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا