مدیریت شهری

خط‌کشی‌های بزرگراه‌های پایتخت “گرم” می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه خط کشی از جنس گرم ، دوام بیشتر و لغزندگی بسیار کمی دارد، گفت: خط کشی‌های ترافیکی معابر مهمترین ابزار کنترلی رفتار صحیح ترافیکی است و به منظور جلو گیری از حوادث و ایمنی در ترافیک به عنوان ابزار ضروری مورد توجه شهرداری است.

 

وی با اعلام بازنگری خط کشی معابر و گذرگاه‌ها عابرپیاده مناطق ۲۲گانه تهران، گفت: خط کشی‌های نامنظم، ساییدگی و از بین رفتن خط کشی‌های معابر شهری یکی از دل نگرانی‌ها و نارضایتی ‌های مردم بود که بر این اساس با تشکیل ستادی ویژه تمامی مشکلات خطوط سفید در معابر شهری اعم از خطوط ممتد، خط کشی‌های گذر گاه عابر پیاده و خطوط عرضی خیابان‌ها مورد سنجش قرار گرفته تا هر کجا ایراد و مشکلی وجود دارد برطرف شود.

 

معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات خط کشی‌های معابر لغزندگی خطوط در روزهای بارانی و برفی است که ازپژوهشکده پلیمر و پتروشیمی در خواست کردیم جهت ارایه اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب مواد و چگونگی اجرا با معاونت ترافیک شهرداری همکاری داشته باشند؛ گفت: همچنین به منظور رفع این مشکل باید از رنگ‌های گرم استفاده شود، لذا به تمامی شهرداری‌های مناطق ابلاغ شده در خط کشی‌های معابر تنها از جنس گرم استفاده کنند.

 

وی تاکید کرد : اکنون در تمامی بزرگراه ها از خط کشی گرم استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن