اجتماعی و فرهنگی

ده‌ها دستگاه اتوبوس ایرانی برای جابجایی زائران وارد کربلا شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دولت محلی کربلا دیروز (جمعه) بر اساس توافق اخیر خود با شهرداری تهران ده‌ها دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در کربلا دریافت کرد.

«جاسم الفتلاوی» معاون اول استاندار کربلای معلی گفت: مقامات کربلا به طور فشرده برای اجرای طرح خدمات رسانی به زائران تلاش می‌کنند و مقامات ایرانی هم کمک شایانی به ما در جابجایی زائران در کربلا و همچنین بازگرداندن زائران به استان‌های خود پس از اتمام مراسم اربعین کرده است.

در همین راستا رئیس کمیته حمل و نقل عمومی در شورای استانداری کربلا گفت: وزارت ترابری عراق قول داده که یک هزار و پانصد و سی و چهار دستگاه خودرو در اختیار استانداری کربلا قرار بدهد و در همین حال وزارتخانه‌های بازرگانی، مسکن و استان مقدس حسینی هم به ترتیب ۵۵۰، ۳۵۰ و ۵۰۰ دستگاه خودرو برای جابجایی زائران در استان کربلا اختصاص داده‌اند و این علاوه بر هشتصد دستگاه خودرویی است که دولت محلی کربلا کرایه کرده و ۲۰۹ دستگاه خودرو هم مرکز اوقاف شیعه در اختیار جابجایی زائران قرار می‌دهد.

این مقام استانی کربلا گفت: وزارتخانه‌های دفاع، بهداشت، ورزش و جوانان و آموزش و پروش هم آمادگی‌های لازم برای استقبال از میلیون‌ها زائر اربعین حسینی فراهم کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا