اجتماعی و فرهنگی

اعلام آمادگی شهردار تهران برای اجرای «طرح سامان‌دهی دانشگاه تهران»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  دکتر نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه دراین دیدار ضمن خوش‌ آمدگویی به شهردار و هیأت همراه با اشاره به طرح سامان‌دهی دانشگاه تهران و نقش این طرح گفت: این طرح دارای اهمیت زیادی برای شهر تهران است چرا که به عنوان کریدور علمی و فرهنگی شهر تهران می‌باشد.

 

سرپرست دانشگاه تهران ضمن مطلوب ارزیابی کردن همکاری شهرداری منطقه ۶ با دانشگاه تهران خواستار تعامل بیشتر نهاد‌ها و سازمان های شهرداری تهران با دانشگاه تهران برای خارج کردن این طرح از توقف و مشارکت فعال شهرداری در طرح سامان‌دهی دانشگاه شد.

 

سرپرست دانشگاه همچنین ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد ایستگاه مترو در محدوده کوی دانشگاه تهران ،خواستار مشارکت شهرداری تهران در طراحی و احداث ساختمان دانشکده جغرافیای دانشگاه شد .

 

دکتر قالیباف شهردار تهران در این دیدار با اشاره به اهمیت دانشگاه تهران برای شهر تهران گفت: دانشگاه تهران برند شهر تهران است و در بعد ملی و فراملی بسیار مهم است.

 

وی ضمن تأکید بر تسریع برای اجرای طرح ساماندهی دانشگاه تهران آمادگی شهرداری را برای همکاری همه جانبه در این طرح اعلام کرد.

 

دکتر قالیباف با تأکید بر این اینکه شهر تهران قرار است شهری دانش پایه باشد گفت: قطعاً نماد چنین شعاری دانشگاه تهران که نماد آموزش عالی کشور است، می‌باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی داننشگاه تهران، در این دیدار مقرر شد جلسات منظمی بین مسئولان دانشگاه تهران و شهرداری برای عملیاتی نمودن طرح سامان‌دهی دانشگاه برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا