اجتماعی و فرهنگی

افزایش و تجهیز شناورها در دستور کار ناجا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینسردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه مرزبانی سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی جکیگور در جمع خبرنگاران، گفت: در همین راستا در طول مرزهای خاکی نیز با تقویت و ایجاد برجک‌های مرزی نسبت به افزایش توان نیروهای عملیاتی اقدام شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه پایش مرزهای شرقی تکمیل می‌شود و از اسفند سال گذشته تاکنون برنامه‌های زیادی برای انسداد مرزهای شرقی کشور انجام شده است.

 

 

لزوم سرمایه‌گذاری ویژه برای آسیب‌پذیری مرزهای شرقی کشور

 

 

وی گفت: با توجه به اینکه مرزهای شرقی کشور آسیب‌پذیر هستند و گروهک‌های تروریستی از این منطقه به کشور ورود می‌کنند لازم است تا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در این رابطه انجام دهیم. بخشی از مرزها در اختیار نیروهای انتظامی بوده و بخشی نیز در اختیار سپاه است و در آن دسته از مرزهایی که در اختیار نیروی انتظامی بوده اقدامات عمرانی زیادی انجام شده است.

 

احمدی مقدم اظهارکرد: پروژه‌های انجام شده با صرف هزینه ۷۲ میلیارد تومان در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده و امروز نیز شاهد بهره برداری آن بودیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تا پایان امسال ۱۰۰ کیلومتر دیگر جاده مرزی در مرز سراوان احداث خواهد شد که با اتمام این پروژه تمامی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان دارای جاده خواهند شد.

 

 

ساختمان ستاد دریابانی چابهار با حضور فرمانده ناجا افتتاح شد

 

 

به گزارش ایسنا، این ساختمان دارای ۱۴۰۰ متر زیربنا در دو طبقه اسکلتی و با هزینه ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی مرزبانی تامین شده و در مدت ۱۸ ماه احداث شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا